Complaint: Pakket verkeerd bezorgd?

user-80822 on 19 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan op vd.nl. Volgens Selektvracht is deze bestelling bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Het duurt lang voordat ze terugkoppeling geven hoe het nou zit met mijn pakket en houden vol dat het is afgegeven. (Overigens is V&D ook zeer onklantvriendelijk want zij komen ook niet met een oplossing naar mij toe).

Desired solution:

Ten eerste moet Selektvracht mij geen onvriendelijke mail sturen dat het pakket wel degelijk bezorgd is, ten tweede zou het fijn zijn als ze achter dit soort onder zoeken wat meer spoed zetten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

12 years ago - Geachte mevrouw van Eijkelenburg, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij zijn reeds in samenwerking met V&D een onderzoek gestart naar uw zending. Wij houden u op de hoogte van het onderzoek. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket heeft door het depot per ongeluk een foutieve terugmelding gekregen na een foutsortering van het pakket. Het pakket is opnieuw gesorteerd en alsnog bij de geadresseerde afgeleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of