Complaint: Onwil en onvermogen bij KPN om een Voip-account aan te maken

user-80961 on 19 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Oude abonnement was ISDN + internet
wijzigen naar internet + bellen
Op 23 dec 2011 werd ISDN afgesloten, de experiabox werd pas 28 dec geleverd. Toen bleek dat KPN geen Voip(bellen) account had aangemaakt. Bijna een maand later is dat nog steeds niet gebeurd.
Internet heeft al die tijd gewoon gewerkt, dus hoe moeilijk kan het zijn?????
Gemiddeld 2 keer per week gebeld. Steeds was er iets misgegaan bij het “aanmaken van de order”
Het bleek dat KPN de eerste weken steeds het vorige huis (meer dan 2 jaar geleden verhuisd) had aangesloten.
Een van de huisgenoten is inmiddels twee keer op de hartbewaking opgenomen, dus geen telefoon is erg onhandig.

Desired solution:

Het aanmaken van een Voip- account op een bestaande internet aansluiting. Graag per omgaande.

All complaints of