Complaint: Colportage; tijdstip & handelswijze

user-80989 on 19 January 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er werd bij mij thuis aangebeld. Wie staat er voor de deur, een colporteur van de: Nederlandse Energie Maatschappij. Op zich niet erg natuurlijk. Hun moeten ook hun werk doen. Maar om HALF 10 ‘s avonds vind ik toch echt geen fatsoenlijk tijdstip.
Nadat hij zich netjes had voorgesteld, begon hij natuurlijk meteen met een mooi praatje. Waarop ik hem heb onderbroken. En hem gezegd dat ik geen interesse heb en niet aan de deur koop. Daar nam hij geen genoegen mee, hij bleef minsten nog 2 minuten door drammen over hoeveel mensen er in mijn wijk al wel niet zijn overgestapt en korting hier en goedkoper daar. Vervolgens ging hij vragen waar ik nu mijn contract heb lopen… NEE is NEE, dat scheelt hem en mij, tijd en moeite. Zeker op zulke, naar mijn inziens belachelijke, tijdstippen.

Desired solution:

Dat ze in heel Nederland niet meer op dit soort tijdstippen aanbellen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw feedback kenbaar te maken.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of