Complaint: Geen internet verbinding

user-81022 on 20 January 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 21 december 2011 kan ik geen gebruik meer maken van het internet, omdat de modem problemen schijnt te hebben met verbinding maken. Ik heb over dit probleem al 5 keer telefonisch contact gehad met de caiway klantenservice en ook op hun advies al 3 keer een klacht ingedient via de mail. Er is ons meerdere malen beloofd dat er telefonisch contact zou worden opgenomen over het probleem, maar ook dit is niet gebeurd. Ook wordt er op de verstuurde mail door caiwway niet gereageerd. Caiway zou ook een monteur langs sturen om te kijken if deze het probleem kon oplossen. Dag vrij genomen en de hele dag voor nop thuis zitten wachten, want er kwam geen monteur langs. Einde van de middag wederom contact opgenomen met de caiway met als reactie: ja maar mevrouw we hebben geprobeerd uw te bellen op uw vaste nummer maar we konden u niet bereiken. Tja dat gaat nog al lastig als je modem voor telefoon en internet niet functioneert. Caiway was overgens wel in het bezit van zowel het mobiele nummer van mij als dat van mijn partner. Er zou de volgende dag in de ochtend wederom een monteurlangs komen. We zouden als eerste aan de beurt zijn, omdat we zo veel ongemak hadden. Monteur kwam pas om 13.00 uur. Deze gaf aan dat hij niet helemaal snapte wat hij kwam doen, want caiway was al op de hoogte van ons bestaande probleem met het modem en daar kon hij niks aan veranderen. Neemt u maar weer contact op met de caiway, want u hebt waarschijnlijk een ander modem nodig. Nou dat wisten we zelf
ook wel. Al met al heel vaak en lang in de wacht gestaan om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice en ruim een maand later nog steeds geen internetverbinding waar ik wel voor betaal. Via via te horen gekregen dat het probleem bij caiway met ons type modem humax IR-FOX Z al heel lang bekend zijn en dat de caiway het nu bij de leverancier van het modem heeft neer gelegd om het orobleem op te lossen. Als klant heb ik al 8 keer zelf conract opgenomen met caiway in de hoop dat we evt. een ander modem konden krijgen krijgen of een andere oplossing om weer gebruik te maken van het internet. Ondaks deze pogingen heeft de caiway mij als klant niet 1 keet benadert terwijl ze bekend zijn met het probleem. Nu ruim een maand verder is voor ons de maat vol. Wat een slechte omgang met je klanten. Wij zijn klaar met iedere keer het zelfde verhaal: sorry mevrouw, maar er zijn problemen met de hardware en software met het modem. Ik schiet daar als klant helemaal niks mee op.

Desired solution:

Dat wij zsm weer verbinding hebben met het internet en financieel gecompenseerd worden voor de tijd dat we geen internet hebben gehad.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Responded on 24 January 2012 at 18:08

Belachelijk dat Caiway reageert dat er een oplossing is. Er is bij ons momenteel nog helemaal niks door de caiway opgelost laat staan dat de caiway ons persoonlijk heeft benadert. Wij hebben namelijk niks van caiway vernomen en dus ook nog steeds geen internet of ander modem. Het is gewoon een grote poppenkast. Mooie beloftes, maar niks na komen. Ik vind het ronduit schandalig dat ze dan riepen dat we een maand gratis een combi pakket krijgen. Ik wil gewoon weer kunnen internetten. Wat heb ik aan dat pakket als ik nog steeds geen gebruik kan maken van het internet. Laat ze bij de caiway op zijn minst hun klanten persoonlijk benaderen ipv via klacht.nl en komen met een oplossing. Met deze zo genaamde vriendelijke mail ben ik nog steeds geen stap verder. Tegen de caiway zou ik willen zeggen: klantvriendelijkheid en communicatie is bij jullie ver te zoeken.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Jak,

hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht was ook al door Caiway in behandeling genomen.

Eind december is er in een bepaald type modem (het Arris modem, wat u ook in uw bezit heeft) een probleem opgetreden, wat niet direct door ons traceerbaar was. Het heeft enige tijd geduurd voordat de oorzaak duidelijk was, en daarna ook om een oplossing te vinden. We vinden het erg vervelend dat u hier niet goed over geïnformeerd bent, en daarvoor bieden wij dan ook onze excuses aan.

Inmiddels zijn de problemen verholpen en willen wij u graag tegemoet komen. Daarom ontvangt u uw Combi pakket een maand gratis. Dit zal verrekend worden met de factuur die u eind februari van ons krijgt, omdat de facturatie voor de aankomende maand al geweest is.

We hopen dat we hiermee uw klacht toch naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen,

Vriendelijke groeten,

Christine Stok
Caiway Webcare

All complaints of