Complaint: Geen WiFi

user-81249 on 23 January 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedendag,
Mijn jongere broertje (13 jaar) heeft zijn Blackberry bij de Belcompany Harderwijk gehaald. Zelf heb ik jaren bij Belcompany gezeten, maar ben sinds vorig jaar hier weggegaan vanwege het niet klantvriendelijk zijn van het personeel. Nu had mijn broertje zijn Blackberry met Wifi (zodat hij thuis en op school kon internetten), moeten terugbrengen, omdat het scherm raar begon te doen. Hij werd in ontvangst genomen en er werd hem medegedeeld dat hij deze 4 weken kwijt zou zijn. Hij vroeg om een toestel wat hij misschien mocht lenen, maar hier deden ze niet aan. Na 4 weken was het toestel er en hij was weer dolgelukkig, maar hij had geen WiFi meer. Terug naar de Belcompany samen met mijn broertje en gevraagd of zij het er op konden zetten. De man (Turks) vroeg ons om eerst €12,50 te betalen. Ik vroeg waarvoor dit was. Zo werd de bundel geactiveerd. Ik legde uit dat hij geen bundel wilde, maar alleen internet voor thuis en op school. De man zei prompt, ik ga hier echt niet met u staan discuseren, want dat deed ik toen ik twee was. Voor ons was het totaal geen discussie, want wij snapten het gewoon even niet. Vriendelijk als dat wij bleven kregen wij bij elke vraag die we stelden te horen dat wij €12,50 moesten betalen per maand, maar wij kregen niet te horen waarom dit nu moest, want hij hoeft al 8 maanden niks te betalen behalve zijn prepaid tegoed. Toen werd de mobiel gepakt en vertelde de man: Kom maar hier ik stuur hem wel op, 2 seconden werk voor mij, 4 weken wachten voor u en er gebeurt toch niks, als dit is wat u wilt. Ik heb de mobiel terug gevraagd en verteld dat we er even over zouden nadenken. Eenmaald de winkel uitgelopen zijn we naar de T-mobile gegaan en hebben hetzelfde verhaal nogmaals uitgelegd. Deze legde ons haarfijn uit wat we nu moesten activeren en waarom.
Ik ben woedend thuis gekomen vanwege de behandeling die wij kregen bij de Belcompany. Hoe bestaat het dat je op deze manier je klanten behandeld. Ik ben hierdoor al vertrokken naar een andere winkel en als het zo doorgaat vertrekt mijn broertje zeer zeker na zijn verplichte jaar bij de Belcompany.

Desired solution:

De oplossing is voor mij, bekwaam en vriendelijk personeel zoals het hoort in een winkel. Sta zelf ook in een winkel en ken het belang van tevredenheid bij klanten, zodat je ze weer ziet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Inmiddels hebben wij u benaderd per e-mail. Via deze weg willen wij ook graag onze excuses aanbieden voor hetgeen wat voorgevallen is in de winkel. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

All complaints of