Complaint: slechte klachten afhandeling centerparcs de eemhof

user-81710 on 23 January 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

tijdens mijn verblijf op cp de eemhof (hotel/apartement)heb ik mijn hand zwaar gekneusd en een scheur in de pees van mijn duim opgelopen door dat een zware keukenkast wilde openen en deze is naar beneden geklettert op mijn hand. De Volgende dag ben ik naar de receptie gegaan met de keukenkastdeur en heb mijn beklacht gedaan. Naar ongeveer een uur werd mij een koffie angeboden,maar de senseo bij de receptie was kapot en kreeg ik een voucher voor koffie met gebak ivm het lange wachten. Daarna heb ik een vervangend huisje gekregen omdat ik niet meer naar het hotel/appartement wilde. Tegen de namiddag zaten we er eindelijk pas in. Daarna ben ik naar de portier (ehbo)gegaan om naar mijn hand te laten kijken, hebben dit zogoed als ze konden verbonden en heb dus verder niks aan mijn weekend gehad. Heb centerparcs een angetekende brief gestuurd, hier hebben ze over gebeld met de mededeling wij doen hier verder niks mee. Centerparcs mag wat klantvriendelijker worden om dit soort ongevallen op het park goed af tehandelen.

Desired solution:

Als nog mijn weekendje over te kunnen doen, zoals het hoort , maar dan nooit meer op de Eemhof.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast als compensatie een cadeaubon aangeboden die gebruikt kan worden bij het boeken van een volgend verblijf.

All complaints of