Complaint: twee reizen online geboekt staat al onder melden klacht.

user-81799 on 24 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dat ik een mail krijg dat mijn klacht is opgelost ze hebben mij gebelt en gevraagd dat ik tevreden ben met een reischec van 50 euro omdat ik tog 2 reizen boek elk jaar kon ik die volgend jaar gebruiken als ik weer ging boeken maar een andere optie was dat ze ging proberen om te proberen de reis voor mei de reischeck van 50 euro te gebruiken andere opties zijn er niet ik heb toegezegd dat t goed was omdat er tog geen andere opties waren maar heb geen nader bericht weer gekregen en nu staat er op de site klacht opgelost nou ik weet van niks

Desired solution:

dat arke het verschil moet gaan verekenen maar dat doen ze tog niet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant gesproken en een e-mail gezonden. Aanbiedingen hebben vastgestelde voorwaarden, een bepaalde geldigheidsduur en zijn alleen van toepassing op boekingen die op basis daarvan zijn gemaakt. Deze aanbiedingen gelden niet voor cliënten die in een eerder stadium hebben geboekt. Deze cliënten zijn er echter van verzekerd dat door vroeg te boeken de gewenste reis beschikbaar is en geboekt kan worden. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of