Complaint: betaling aan energi direct

user-80078 on 26 January 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Doordat 1x een betaling mislukt is , hebben we een gemaild om de uitstel van betaling aan tevragen voor een maand later gezien het deze bewuste maand niet uitkwam, nu krijg ik van intrum justitia een schrijven voor extra kosten van 25 euro en week later een verhoging nog een keer van een extra bedrag dat nu is op gelopen tot 212 euro terwijl de gewone kosten 150 euro was . nog steeds wachten we op return mail voor goedkeuring latere betaling. Deze extra kosten kreeg ik per mail toegemaild.

Desired solution:

kwijtschelding extra kosten ( 25 euro administratie kosten en 37 euro van buitengerechtelijke kosten )

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Schuiling,

Naar aanleiding van het telefoongesprek dat ik vandaag met mevrouw Schuiling heb gehad wil ik graag deze klacht oplossen.

Ik heb uitgelegd hoe de overdracht naar Intrum Justitia tot stand is gekomen, de gestuurde e-mail op 22 januari heeft dit niet meer kunnen voorkomen omdat het bedrag op dit moment al overgedragen was naar het incassobureau.

Wel wil ik mijn excuses aanbieden dat de e-mail van 22 januari 2012 niet eerder in behandeling is genomen.

Met vriendelijke groet,

^Renske

energiedirect.nl

All complaints of