Complaint: Inmiddels opgezegd, nog steeds afschrijvingen

user-82197 on 27 January 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb van Simyo per mail op 1-12-2011 een opzegbevestiging gehad.Er zouden geen afschrijvingen meer plaatsvinden. Na meerdere e-mailcontacten en telefoontjes zou het probleem intern opgelost worden. Tot mijn verbazing schrijft Simyo onterecht toch weer bedragen af van mijn bankrekening.
Probleem wordt door Simyo NIET opgelost.

Desired solution:

Dat Simyo geen beltegoed meer aanbiedt en dat er geen afschrijvingen meer plaatsvinden. Het is een slechte zaak dat Simyo NIET doet en beloofd wat zij wel verkondigen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Simyo

Simyo

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als gevolg van een niet correct verwerkte opzegging de teveel in rekening gebrachte kosten teruggestort.

All complaints of