Complaint: Geen opzegmogelijkheden!!???

user-82554 on 30 January 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mij in november 2011 ingeschreven bij deze firma. Het zou gaan om een éénmalige kostenpost van € 14,95. Nu zijn er inmiddels al 3 maanden afgeschreven!! En dit terwijl ik mij per mail heb afgemeld op 28 november 2011!!

Desired solution:

Ik wil dat ik uitgeschreven/ afgemeld wordt en 2 maanden teruggestort krijg op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

12 years ago - Geachte mevrouw Hendriks, Op 7 december 2011 hebben wij van u een brief ontvangen waarin u uw abonnement stop wilde zetten, dit hebben wij ook direct gedaan. Er zijn 2 incasso's door Huurwoningbemiddeling.nl gedaan op uw rekeningnummer nl. 1x op 20 oktober 2011 (welke is afgekeurd door uw bank). En 1x op 20 november 2011, dus voor 28 november de datum waarop u uw abonnement heeft stopgezet, zoals u zelf schrijft in uw klacht. Volgens onze gegevens op deze inschrijving hebben wij dus niets onterecht bij u afgeschreven en heeft u dus ook niets van ons tegoed. Tevens willen wij u erop wijzen dat er nergens op onze site vermeld staat dat het een eenmalige afschrijving. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Hendriks,

Op 7 december 2011 hebben wij van u een brief ontvangen waarin u uw abonnement stop wilde zetten, dit hebben wij ook direct gedaan. Er zijn 2 incasso's door Huurwoningbemiddeling.nl gedaan op uw rekeningnummer nl. 1x op 20 oktober 2011 (welke is afgekeurd door uw bank). En 1x op 20 november 2011, dus voor 28 november de datum waarop u uw abonnement heeft stopgezet, zoals u zelf schrijft in uw klacht.

Volgens onze gegevens op deze inschrijving hebben wij dus niets onterecht bij u afgeschreven en heeft u dus ook niets van ons tegoed.

Tevens willen wij u erop wijzen dat er nergens op onze site vermeld staat dat het een eenmalige afschrijving.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of