My complaint:
23 december ging ik zwemmen met vrienden in portzelande woon daar in de buurt dus haal een kaartje zegt die portier ja het is vakantie 23 december zat smiddags nog gewoon op school. vakantie? Moest serieus een vakantie toeslag betalen 4 euro meer per persoon.
mail je het naar portzelande dat dat niet klopt het is nog helemaal geen vakantie die dag krijg je 6 weken later 30 januari bericht terug van 23 december is wel een school vakantie dag eh raar waarom zat ik nog op school dan heb ik iets gemist? en je had op de site moeten kijken dan had je dat geweten. Ja of ik van te voren op de site kijk of het duurder is geworden omdat het volgens hun een vakantie dag is. Nou als ik wil zwemmen rijd ik wel een stuk veder naar een klant vriendelijk zwembad en die wel voor klachten openstaat en warm water hebben en genoeg kleedruimtes want we werden 9 uur uit het water gestuurd dat ze wilden sluiten ja leuk en aardig allemaal maar niet genoeg kleedruimte sta je daar te vernikkelen. Nou portzelande nooit meer. Of ze moeten met een hele goede excuus mail komen en oplossing.
Desired solution:
ons een gemeend excuus aanbieden en iets aanbieden voor alle ellende die wij hebben gehad en de moeite die wij moesten doen
want ze staan helemaal niet open voor klachten en commentaar.