Complaint: Rommeltje bij reservering

user-82767 on 31 January 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ma 30/01 getracht reservering te maken voor 3 personen. Eerst per internet maar daar kon ik mijn kortingbon (2e ticket gratis, aanbod van See Tickets niet verwerken. Gebeld en geboekt. Bij ‘bevestiging’ (5 mailtjes) stond overal de verkeerde datum en het verkeerde bedrag: factuurbedrag voor 3 personen terwijl er 1 gratis had moeten zijn. Opnieuw gebeld. Verbazing bij See. De telefonische reservering stond op de goede datum en het goede bedrag. Verder gezocht. Niets gevonden. Opnieuw alles door See-dame gecheckt en bevestigd. Mailtje met betalingslink ontvangen, alle nu correct, betaald en daar kwamen de 3 tickets. Tevreden. Wat ontvang ik op 31/01: Jawel, mail-melding dat de reservering vervallen was. Gekeken naar transactienr. Is amders dan dat waarvan ik tickets heb gekregen, dus ik maak me niet langer druk, maar vind wel dat See-tickets er een rommeltje van maakt.

Desired solution:

Ik heb geen oplossing nodig. Ik heb 3 tickets, betaald, uitgeprint en alles op de juiste datum, tijd en uitvoering (Wicket), maar een excuus zou wel op z'n plaats zijn. Je kunt ze nauwelijks telefonisch of per mail bereiken, ook dat is ergerniswekkend.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 03 February 2012 at 16:44

See Tickets heeft niets opgelost. Opeens was er een goede bevestiging (voor 3 plaatsen waarvan 2 betaald) en die heb ik geactiveerd. De dag erna kwam er weer een mail (de 6e) dat mijn reservering was geannuleerd. Hoe kan dat nou? Ik had na activering 3 tickets aangeleverd gekregen. Kijk, dat is nu een rommeltje.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant excuses gemaakt.

All complaints of