Complaint: Komt mijn pakje nog?

user-83023 on 01 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorige week iets besteld bij Douglas, het zou binnen 1 of 2 dagen
bezorgd worden, dat werd ook gedaan alleen was ik niet thuis rond de tijden dat selekt mijn pakje zou bezorgen. We zijn nu een week verder en ik heb mijn pakje nog steeds niet, ook heb ik geen briefje gevonden dat mijn pakje later nog een keer bezorgd word. Mijn vraag is nu dus, krijg ik mijn pakje nog of heb ik voor niks betaald?

Desired solution:

Als ik mijn pakje heb ben ik tevreden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze gegevens hebben wij van Douglas geen pakket ontvangen voor het opgegeven adres. Dit pakket kan ook met TNT Post aangeboden zijn. Wij hebben de auteur van deze klacht gevraagd het adres te controleren en eventueel een pakketnummer naar ons door te sturen per mail.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of