Complaint: niet bezorgen folders

user-83026 on 01 February 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik krijg al vanaf half oktober 2011 geen folders meer. Ik heb al een keer een klacht ingediend met het klachtenformulier maar geen reactie.Heb het over een deel van laakkwartier. Er is een nummer wat je kan bellen met je klacht, maar dat kost meer geld. Ik ben al benadeeld en weiger daar nog meer voor te betalen.

Desired solution:

dat de folders gewoon gelopen worden en netwerk vsp netjes reageerd als je via de site een klacht indiend..

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag. De bezorger heeft inmiddels zijn/haar laatste waarschuwing ontvangen. Mocht het volgende week niet in orde zijn dan horen wij dat graag, zodat wij een nieuwe bezorger in kunnen zetten.

All complaints of