My complaint:
Dé specialist in consumentenbelevering.
mijn mening: Laat me niet lachen.
Probleem: Tot 3 maal toe bestel ik produkten bij drogisterij.net en betaal ik 0,95 cent extra voor een avondlevering. Tot 3 maal toe wordt het in de middag afgeleverd bij de buren. Op het geleverde staat tevens avondlevering. Ook is 1x keer het pakket niet afgeleverd.
Na een telefoontje met selektvracht, verteld een mevrouw mij de reden waarom dit is:
Helaas heeft selektvracht te weinig pakjes in uw regio in de avond mijnheer, en de kosten zijn te groot om daar dan een auto voor te laten rijden (vb. 50 km rijden voor 5 pakjes is echt te duur). U heeft hier niks aan aan deze boodschap, maar dan weet u de oorzaak. Daarom leveren wij in de middag, en komen wij onze dienstafspraken niet na.
Desired solution:
Mijn inziens is een excuus niet genoeg. Dus webcare team kom met iets beters.
Tevens is het naar mijn gevoel OPLICHTING, aangezien je EXTRA betaald voor een dienst. Je betaald namelijk voor een dienst, die niet wordt nagekomen. Tevens verwacht ik 3x kosten retour voor mijn avondlevering die in de middag is afgeleverd, en 1 pakje is helemaal niet afgeleverd.