Complaint: Boekingsprijs reis 6 dagen wijkt af van de gestelde prijs

user-83345 on 03 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte l.s.

Ik heb 2 februari j.l telefonisch aangegeven aan medewerker Kelly (klantenservice), dat ondanks gegeven dat onder boekingsprijs dat het incl toeslagen was, bij totaal factuur toch is afgeweken van de prijs en ik zelfs duurder uit ben dan door een duurdere prijs te kiezen op een andere dag. Namelijk als ik Hotel Fron in Reikjavik had geboekt op zaterdag 12 mei had ik 633 betaald incl toeslagen ex 15 euro calamiteiten. Nu had ik de prijs van 578 ren tot mijn verbazing kwam ik op 10 euro na net zo duur uit als ik de zaterdag had genomen. Vanwege het feit dat ik dit niet netjes vind en zelfs misleidend toe naar de klant en de medewerker aangaf niets te kunnen doen omdat zij de prijs niet meer kon terug halen deze schriftelijke klacht. Gegevens die zijn ingevoerd met name de prijs zijn naar mijn inziens altijd via back up terug te halen. Moet zelfs vanwege registratie en aantoning. Bij deze de klacht via jullie nog eens schriftelijk en ik verwacht hier een nette afwikkeling in. Mocht dit uitblijven , zie ik genoodzaakt, dit via officiele instantie te doen. Het gaat niet om een groot bedrag (nog geen 100 euro) maar voor mij een principe. Je moet als klant uit kunnen gaan van het bedrag dat er staat en niet net zo duur uit zijn als je kiest voor een goedkopere vertrekdatum.
Bookingsnummer is 2690188651 Ellen Bout/J Perotti

Desired solution:

Het bedrag wat er voor stond, namelijk 578 euro rekenen plus het bedrag van 15 euro en 2 euro die ook berkeend wordt bij een vertrekdatum van 633 aan prijs. Dus de brandstoftoeslag e.a. zaken niet berekenen. Dit wordt namelijk ook niet aangegeven.
Op deze manier werk ik zelf bij mijn clienten en verwacht ik voor mijzelf ook.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben contact met de klant opgenomen en de klacht opgelost door de opbouw van onze reissommen toe te lichten. Arke, afdeling Klantenservice.

All complaints of