My complaint:
Op 1 februari start ons contract bij Caiway. Wij kwamen erachter dat internet, telefoon en televisie hetniet deden. Dus hebben wij de Helpdesk gebeld. We hebben een uur (!) in de wacht gestaand voordat iemand ons te woord kon staan. De medewerker wist ons te vertellen dat hij kon zien dat bij ons de kabels waren aangesloten. Hij wist niet wat hij verder kon doen en zou een monteur langs komen. Ik heb een halve dag vrij genomen aangezien de monteur tussen 1 en 5 komt. De monteur was er om 1 uur en al snel bleek in het kastje buiten dat ze “vergeten” waren ons aan te sluiten. Nadat de monteur het had aangesloten werkte inderdaad alles. Ik vind het belachelijk dat ik een halve dag vrij heb moeten nemen voor iets wat de fout is van Caiway en wat zij hadden kunnen oplossen waar ik niet bij had hoeven zijn.
Desired solution:
Excuus en vergoeding in de vorm van geld (ik kan mijn vrije dag niet terug kijgen)