12 years ago - Uiteraard hebben wij begrip voor de onvrede die u uit over de wijzigingen, met name die voor telefonie. Graag delen wij daarom nog een keer onze beweegredenen met u, die ten grondslag liggen aan deze wijzigingen:
Sinds de introductie van digitale telefonie in 2006 zijn onze tarieven voor telefonie niet gewijzigd. De markt is daarentegen wel veranderd. Steeds meer klanten bellen veel naar mobiele nummers. Caiway heeft hierop haar tarieven aangepast en zodoende onder meer het gesprekstarief voor het bellen naar mobiele nummers gehalveerd.
Het vaste start- en gesprekstarief van nu € 0,095 geldt zowel voor het bellen naar vaste als naar mobiele nummers en houdt de kosten voor u overzichtelijk. Met VoIP-Comfort+ kunt u voortaan gratis bellen naar elk nummer in Nederland (vast én mobiel). Met dit abonnement belt u dus áltijd gratis, ook naar andere Caiway-klanten, ongeacht of zij ook telefonie van Caiway hebben.
In tegenstelling tot onze concurrenten hebben wij de abonnementsprijs van onze populairste belproducten niet verhoogd. Ook de abonnementstarieven voor de Caiway Combi, het Alles-in-1 pakket, blijven ongewijzigd. Als onze tarieven en abonnementsprijzen vergeleken worden met die van onze concurrenten, dan bent u als klant nog steeds voordelig uit.
Helaas kunnen we het niet iedere klant afzonderlijk naar de zin maken. Het hangt daarom ook af van uw belgedrag, of u in de nieuwe situatie voordeliger uit bent. Belt u veel naar mobiele nummers, dan bent u mogelijk wel tevreden over de wijzigingen en de nieuwe vorm van VoIP-Comfort+. Belt u veel naar vaste nummers dan pakken de wijzigen mogelijk minder voordelig uit.
Mocht u naar aanleiding van de wijzingen uw abonnement willen wijzigen, dan kan dit kosteloos.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team