Complaint: selektvracht komt niet opdagen maar beweerd wel langs te zijn geweest

user-83519 on 04 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens mij nemen ze bij Selektvracht zeer incompetente mensen aan en als ik de bezorger de eerstvolgende bezorgdag zie, vraag ik zeker het geld van mijn vrije dag aan hem persoonlijk terug. De hele morgen tot nu blijf ik thuis voor mijn pakketje om vervolgens op de site te zien staan bij de status: geadresseerde was niet thuis… was niet thuis? jullie geven niet thuis! Gewoon niet langsgegaan en ergens te lang pauze houden natuurlijk! Slechte zaak selektvracht zeer triest.

Desired solution:

Nergens mee , voortaan kijk ik wel uit als men bezorgd via selektvracht en dat zal ik anderen aanraden ook.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nee ik accepteer geen automatisch gegenereerd excuus via de mail. Tevens stonk de kleding vreselijk en heb ik het zelf in de winkel geretourneerd en dezelfde kleren fris ruikend uit de schappen meegenomen. Vreselijk bedrijf dit .

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Door de sneeuwval is er afgelopen zaterdag 04/02/2012 vertraging opgelopen bij het leveren van pakketten. De pakketten die niet meer geleverd konden worden zijn alsnog op dinsdag 07/02/2012 afgeleverd bij de geadresseerden.
Wij hebben de auteur van deze klacht onze excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of