Complaint: Opzeggen abbonement

user-83971 on 07 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben rond 23.11.11 schr. ons abb. opgezegd. KPN had dit ruim voor 1.12.11 binnen. Wij hebben een brief ontv. d.d. 9.12.11 n.a.v. ons verzoek. Wij hebben de KPN toen gebeld, omdat gevraagd werd contact op te nemen. Alles wat mis kon gaan ging mis. Nooit wist iemand ergens vanaf, men beweerde zelfs nooit een brief te hebben ontvangen. Waarom dan die brief van KPN. Nu zegt KPN dat ons abb. beeindigt wordt per 30.1.12. Een hele maand later, terwijl wij zo mooi op tijd waren met opzeggen. Nu zitten we in febr. en hebben we fact. ontv. voor de maand jan./febr. Ze kunnen dit niet incasseren, daar we de rek. hebben geblokkeerd voor KPN.
Wij hebben zoveel keer al gebeld, het koste ons veel geld. Wanneer houdt dit nu eens op! Om weer te bellen heeft geen zin. Wij zaten ook in een klachtenprocedure, en de man die we uiteindelijk aan de lijn kregen, zei dat het in orde kwam. Nou, weer niet! Wel zijn netjes de kastjes die bij het pakket zaten 12.1.12 opgehaald. Dat is het enige wat gelukt is. Wij weten niet wat we nog verder moeten doen, de 2e aanmaning is vanmorgen via de mail binnengekomen, met dreiging tot afsluiten. Nou, ze gaan hun gang maar, er is niets af te sluiten. Wij zitten per 31.12.11 bij UPC.

Desired solution:

Wij zouden graag zien dat dit nu eens wordt afgehandeld, en we een streep kunnen zetten onder de KPN. Mochten er toch nog kosten zijn van de telefoon die we gemaakt hebben t/m 30.12.11 zijn wij uiteraard bereidt deze te betalen, ondanks dat we zoveel keer voor niets naar de KPN hebben moeten bellen, omdat er weer iets niet goed ging. Wij willen alleen maar van de KPN af. Wij willen ook geen factuur betalen van de maand 20/1 t/m 19/2, waar de 2e aanmaning nu van binnen is. Wij willen alleen nog maar een factuur betalen waarop evt. kosten staan die wij gemaakt hebben t/m 30.12.11.

All complaints of