Complaint: Beleggingingsverzekering te weinig uitgekeerd

user-84051 on 07 February 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

15 jaar lang hebben wij bij het Nationaal Spaarfonds onderdeel van Delta Loyd voor onze dochters maandelijks een bedrag gespaard. Volgens de prognose 15 jaar geleden zal hier een rendement van 12% op moeten zitten. Nou kan ik mij voorstellen dat op dit moment een rendement van 12 % niet haalbaar is. Maar dat het wij honderden euros minder weer krijgen dan dat wij hebben ingelegd kan ik mij niet voorstellen. Het heeft ons dus gewoon geld gekost in plaats dat het geld moest opleveren.Heeft Nationaal Spaarfonds ons bij de benen en hebben ze verkeerd belegd. Of hebben ze zich zelf alleen maar verrijkt.

Desired solution:

Ik ben tevreden met een uitkering van minimaal de inleg plus een percentage.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na diverse pogingen is het niet gelukt om telefonisch in contact te komen met de klant. Op 23 maart per e-mail een reactie gegeven op de klacht. Hierin ook
het verzoek gedaan om aan te geven of en wanneer wij telefonisch met elkaar in contact konden komen om de kwestie te bespreken. Ook is door ons een voorstel gedaan om de uitkeringen van de beide spaarkasverzekeringen (4026699 en 4026700) die op 2 april zouden plaatsvinden aan te vullen met een bedrag. Tot op heden nog steeds geen reactie van de klant gehad. Zelfs niet na een reminder op 11 april.
De uitkeringen, inclusief aanvulling, zijn inmiddels uitbetaald.

All complaints of