Complaint: klachten

user-84076 on 07 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als de bus iets later aankomt vertrekt de andere bus, en kan je een uur wachten.
De bus (130 middelharnis) is altijd heel erg vol en heb je bijna geen plaats om te zitten.
Als je netjes wat vraagt aan de buschauffeur geven ze heel onvriendelijk antwoord terug.
Ik betaal veel geld voor mijn abbonement en krijg een slechte service.

Desired solution:

Dat de bussen wachten als ze iets later aankomen.
De busschaufeur je vriendelijk helpt als je informatie niet weet.
Grotere bussen laten komen zodat iedereen kan zitten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of