Complaint: Pakketje verkeerd bezorgd, track & trace klopte totaal niet.

user-84096 on 07 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag zou ik mijn toetsenbord voor mijn laptop bezorgd krijgen tot 6 uur ‘s avonds gewacht maar er stond nog steeds “bezorger onderweg.”
Kwart over 6 stond dat het bezorgd was bij de buren (?)
Ik bekeek het adres en huisnummer en het bleken mijn overburen te zijn die de hele dag al weg waren, en inderdaad hun wisten van niets.
Op twitter postte ik mijn klacht over dat mijn pakketje kwijt was en aangezien het gelinkt zat aan mijn facebook.
Op facebook kreeg ik een reactie dat het bij haar bezorgd was, al s’ochtends (dus en de verkeerde gegevens en te laat bijgewerkt) Ik dacht dat ze een grapje maakte aangezien ze 400m verderop woont in een hele andere straat maar nee. Ik heb het pakketje inmiddels, maar als dit in een stad was gebeurd was ik hem dus mooi kwijt.

Desired solution:

Track & trace op tijd bijwerken, juiste gegevens doorgeven & een navigatiesysteem misschien ook wel een idee. De straatnamen lijken niet eens op elkaar dus er is geen excuus die dit goed kan praten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of