Complaint: Ongelofelijk: alweer geen bezorging van pakket

user-74694 on 08 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is niet te geloven. Ik heb bij Zalando spullen besteld. Volgens track&trace is SV op 7 feb bij me aan de deur geweest maar er was niemand thuis!!! Er was wel zeker iemand thuis en dat ben ik zelf. Ik zit met een griep thuis, ik ben de hele dag thuis geweest. Bovendien waar is het gele briefje dan van SV? Ik ben zojuist nog eens goed gaan kijken of ik dit briefje niet over het hoofd heb gezien maar geen briefje te vinden. Dit is toch niet te filmen? Te bedenken dat mijn pakketje in december 2011 ook spoorloos is verdwenen is dit toch niet te bevatten? Via track&trace wordt gemeld dat het pakketje de dag erna (vandaag dus) opnieuw wordt aangeboden. Nou het zal me benieuwen maar op 7 feb heb ik geen koerier gezien en ook geen geel briefje ontvangen. Wat een k.t bedrijf is het ook met een k.t service, er wordt gelogen over bezorging maar ze kunnen wel fijn verder gaan met deze slechte service.

Desired solution:

SV hun beloftes nakomt,ophoudt met liegen over aflevering van pakketten met de melding dat de bewoner zogenaamd niet thuis zou zijn terwijl men dit wel is. Als afhandeling van klacht zal wel komen te staan dat de bezorger op zijn gedrag is aangesproken. Nou zo te lezen over alle klachten op deze site helpt het geen moer want elke dag komen soortgelijke klachten erbij. Dan te bedenken dat er tig mensen zijn die dit niet eens melden. Wat een puinzooi.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Het pakje is geleverd, gisteravond laat door een warrige chauffeur met een mopperende vrouw in de auto. Doeterniettoe, wel een breed tijdslimiet wordt gehanteerd anyway.. het is afleverd dat is al een klein wonder te noemen. Het feit blijft bestaan dat SV op dag 1 niet aan de deur is geweest en ik ook geen geel briefje heb ontvangen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakket is inmiddels afgeleverd bij de geadresseerde.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of