My complaint:
Na ruim 6 jaar bij de SNS als trouwe klant netjes mijn hypotheek altijd optijd betaald te hebben liep onze rente periode af.Nou,dan ben je de klos.Het voorstel van de nieuwe rente sloeg nergens op en daardoor kan je eigenlijk alleen om nog een beetje in de buurt te blijven van je oude rente,deze rente variabel zetten.Wat doet de bank nu…Elke maand de rente behoorlijk verhogen zodat na een aantal maanden je weer een belachgelijke rente kan betalen.Van mijn tussenpersoon hoorde ik dat dit het beleid is van de bank.Nou,dat kan zo zijn,maar ik voel er weinig voor om elke maand als melkkoe door de SNS uitgezogen te worden.SNS bedankt.Ik heb mijn huis te koop gezet,en met mijn inkomen kan ik nog makkelijk weer bij een andere bank terecht en daar een fatsoenlijke hypotheek afsluiten.Ik heb mijn neus een beetje vol van de SNS en ben niet van van deze staatsbank nog langer te blijven voorzien van mijn centjes.
let op…sns doet makkelijk en zet deze klacht als opgelost……Ze hebben totaal ik ondernomen….Lekker makkelijk zo
Desired solution:
Aanpasseing van de rente naar een normaal nivo
LET OP: SNS zet deze klacht op opgelost,maar ze hebben niks gedaan.Typisch voor deze bank.