My complaint:
Mijn eerder geschreven klacht betrof het feit dat ik reeds rekeningen betaald had maar dat deze niet meegenomen waren door Energie Direct’s administratie. Uren telefoonverkeer, e-mails en vooral gedreig door ED en Interim Justitia maakte dat ik de aanmaningskosten moest betalen, er een zaak van maken zou in eerste instantie voor mij in de papieren gaan lopen. Nu ruim 7 maanden later ontvang ik ineens een e-mail van ED dat ze een fout hebben gemaakt.
Beste klant,
Enige tijd geleden ben je verhuisd of overgestapt naar een andere energieleverancier. Je hebt toen van ons de eindnota ontvangen.
We hebben onterecht je laatste voorschotbedrag niet meegenomen in de verrekening op de eindnota. Het gaat om een bedrag van …euro. Dit bedrag storten we eind februari terug op je rekening.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Energiedirect.nl
Erik Goossens
Directeur
Neemt niet weg dat ik ten onrechte ontzettend grof behandeld ben door diverse medewerkers van ED en Interim Justia en eveneens ten onrechte aanmaningskosten heb moeten betalen.
Desired solution:
Volledige restitutie van het te veel betaalde, de aanmaningskosten en een passend excuus t.a.v. hun omgang met mij als klant.