Complaint: Klacht en de meest onfatsoenlijke service ooit

user-84434 on 09 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist Selektvracht gebeld, en idd, net zoals iedereen een chagrijnig mens aan de telefoon die ook nog tegen mij zei, u bestelt een pakketje dan moet u thuis zijn!!
Het is te gek voor woorden daar! Ze zegt, val mij niet in de rede…. Op woensdagmiddag eerste bezorgpoging, ik was gewoon thuis. Briefje in de bus, vandaag, 9-2-2012, ik moest werken dus logisch, briefje in de bus. Ik bel met selektvracht, vreselijk onbeschoft te woord gestaan, afleveren bij het postkantoor is niet mogelijk, dat is onze concurrent werd er gezegd! Nou, geef mij de concurrent maar. Over en weer gesproken over een oplossing, morgen wordt het weer aangeboden maar dan werk ik weer, dan zaterdagochtend voor het laatst en daarna gaat het retour afzender…. Ik vroeg of ze het bij de buren willen afgeven, zegt ze, dan moeten die wel thuis zijn, nou die ZIJN thuis, net als gisteren!!!!! Ze gooide de hoorn er op…… Ik terugbellen, kreeg ik volgens mij een ander chagrijnig mens. Ik vroeg naar haar leidinggevende, die is aan het retourzenden, ik vraag wat is jouw naam? Dat gaat je niks aan was het antwoord en de hoorn er weer op!!!! Morgen heb ik het pakketje nodig, wordt spannend dus…..

Desired solution:

Afleveren bij de buren of samen een ander bezorgmoment afspreken

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken de betrokken personen hier op aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of