Complaint: koffer

jm pistone on 11 February 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb 22-12-11 een koffer gekocht, zowel heen als terug reis vond ik mijn koffer open op de band dus de sloten functioneren niet naar behoren.
ik heb de koffer teruggebracht en verteld dat ik geen vertrouwen meer had in de koffer en graag geld terugwilde, dit kon niet en de koffer is ter reparatie gebracht. ik heb vandaag 9 februari de koffer opgehaald en thuis vond ik het reparatie rapport in de doos. reparatierapport: de trolley is nagekeken en getest met en zonder bagage, maar de sloten sprongen niet open,sloten getest met sleutel op slot en alleen dichtgeklikt ook hier bleven de sloten dicht!
ik heb dus de koffer zonder enige aanpassingen weer meegekregen. Ik heb toen maar de leverancier gebeld en de heer Gasteren gesproken die de test heeft gedaan.
hij kan en wil hier niks mee doen,de koffer is goed gekeurd PUNT! en ik word doorverwezen naar de Makro.
Inmiddels de Makro klantenservice gebeld en die is zeer vriendelijk en begripvol enzegt dat dit opgelost moet worden,ik ga binnen 24 uur hier wat van horen.
Ik ben ook na 6 uur teruggebeld door Makro Hengelo en word ik weer verzocht om de koffer terug te brengen. Ik vraag haar wat er gaat gebeuren maar ze weet het niet. Ik vraag daarom naar de filiaalmanager, maar ze verteld me dat er de hele dag naar hem wordt gevraagd en ze niet alsmaar de manager kan roepen. ze maakt mij nog even duidelijk dat ik haar tijd in beslag neem en verzoekt mij gewoon om terug te komen.
Ik woon 35 km van hengelo kost mij een half uur om daar te komen en dat betekent dat ik voor de 4e keer een ritje voor een koffer moet plannen terwijl ik nog geen idee heb hoe ze dit gaan oplossen.
ik ga volgende week naar Afrika en heb geen zin om deze koffer weer open op de band te vinden dus verzoek ik om een duidelijk oplossing voor dat ik weer naar Hengelo rijd.Benzine is ook nog niet gratis tegenwoordig.
tenslotte, deze koffer kost 83.28 euro dit noem ik niet goedkoop. ik weet niet hoe deze koffer getest is maar ik weet dat op luchthavens niet zachtzinnig met koffers word omgegaan.deze koffer is hier niet tegen bestand!

Desired solution:

Ik wil deze koffer niet meer mee op reis!Ik verwacht een goede oplossing, d.w.z geld terug of desnoods een tegoedbon en vergoeding van gemaakte reiskosten.
ik ben een zeer goede klant van de Makro en verwacht van een mooi en groot bedrijf een professionele houding.
met vriendelijk groet,
José Pistone (pistone holding)
hessenweg 4
7241JS Lochem
tel nr 0639212742
klantnr 0710097441020

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant is per email geïnformeerd over de afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of