My complaint:
Ik heb meerdere klachten en ik heb dit ook nog nooit eerder bij een bedrijf mee gemaakt,
ten eerste duurt het antwoord van een mail 2 a 3 weken ipv 2 dagen wat ze op de site zetten.
ik heb gevraagd of ik gespreid mocht betalen (factuur van 180 euro) omdat ik mijn baan was kwijt geraakt en dus even zonder inkomen zat,dat mocht MITS ik eerst belde a 1,30 per minuut,35,00 euro extra administratie kosten betaalde (35,00!?!?!?)en nog meer rare extra kosten.
nu heb ik het op tijd maar in 1x betaald,krijg ik nu weer een AANMANING VAN 37,- omdat de bank het de dag erna had overgeboekt,dus ik heb gebeld en gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd zijn,en tja dan moet je maar een klacht indienen.
DUS BIJ DEZE EEN HELE GROTE KLACHT,WAT EEN AFZETTERS!
ze hebben geen tijd om een mailtje te beantwoorden maar als de betaling een uur te laat is is er wel tijd om meteen een brief met de welbekende 37,-aan kosten te schrijven
Ik snap niet hoe ze aan die 8 komen na het onderzoek want ze krijgen van mij een dikke 1!
Desired solution:
-beter de mail beantwoorden
-Niet overal kosten voor berekenen
-Belachelijke hoge kosten,normale prijzen maken
-Telefoon nummer goedkoper/gratis maken
-incasso kosten goedkoper maken
-Niet alles in hun voordeel doen maar ook in de klant zijn voordeel.
-Realistisch zijn
-Niet voor het een wel tijd maken wat in hun voordeel is en voor het ander waar ze geen zin in hebben of geen geld opleverd geen tijd maken