Complaint: Status pakje afgeleverd en niet geleverd!!!

user-84758 on 11 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Waar moet ik beginnen. Dit is al de zoveelste keer dat ik problemen heb met dit bedrijf. Ik heb een paar dagen geleden laarzen via Sarenza besteld en binnen 3 werkdagen kon ik via het trackingnummer mijn bestelling volgen. Vandaag zaterdag was het zover. Status: bezorger is onderweg. Ik wachten en wachten even later keek ik weer en status is veranderd in pakje is bezorgd?????????? Ik ben de hele dag thuis gebleven. Er is niet aan de deur gebeld. Geen geel briefje in de bus niets! Ook keek ik steeds bij het geringsste geluid wat op een busje klonk uit het raam, maar niets en niemand te bekennen. Dit is al de zoveelste keer! Echt waardeloze bezorgers en waardeloos bedrijf! Ik heb in het verleden met soortgelijke klacht ook de klantenservice gebeld, maar daar heb je niets aan! Je komt geen stap verder dan alleen maar “sorry en het is vervelend”.

Desired solution:

SV moet klachten serieus nemen en er wat aan doen. Dienstverlening moet beter. Bezorgers aanspreken op hun gedrag en ook werkelijk aanpakken!
Oplossing: Ik wil geen excuses. Ik wil weten waar mijn pakket is en ben pas tevreden als ik mijn pakketje heb!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afzender van het pakket heeft het pakket onjuist geadresseerd, hierdoor is het pakket op een ander huisnummer afgeleverd. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Sarenza.nl.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of