My complaint:
Ik heb een geld terug toezegging ontvangen door seetickets.nl. Ik heb diverse e-mails gestuurd naar Seetickets en 1st priority over de situatie en de reden dat het “vol” was in de Melkweg, waardoor ik en mijn vriendinnen niet entoegelaten. Mij is na veel mailen een retour geld toezegging gedaan. Ik heb dit geduldig afgewacht. Maar uiteindelijk. Kon See tickets niets meer doen. Ik moest 1st Priority benaderen via ene Kenneth@1stpriority.nl Dit heb ik meerdere malen gedaan(heb trouwens alle mails nog) Ik heb geen antwoord van Kenneth ontvangen. Na hem 3 keer te hebben benaderd ben ik weer terug gegaan naar See Tickets, maar hun lieten me weten niets meer te kunnen doen. Dus dan sta je….met lege handen.Ik wil heel graag naar Rick Ross in the Sand, maar het liefste zou service willen zien van See Tickets, want ik heb mijn kaarten via See Tickets gehaald!! Dus hun hebben ergens ook een verantwoordelijkheid hierin gehad.
Desired solution:
Ik zou graag dezelde hoeveelheid tickets (waar ik recht op heb) willen ontvangen, zodat ik naar het concert kan gaan. U kunt mijn e-mail verkeer hierover terugvinden in uw database, heb er genoeg afgelope jaar verstuurd. Ik zou dolgraag opnieuw naar Rick Ross concert willen, ondanks ijn nare ervaring en met de afhandeling van de klacht.