My complaint:
14 februari heb ik een pakketje van Selekt Vracht op het balkon op de eerste verdieping van mijn huis aangetroffen. Dit lag in een hoekje en het viel me toevallig op omdat ik het balkon op stapte om te kijken of het nog regende. Verder geen briefje in de bus, geen mail, helemaal niets. Het regende de hele dag, dus pakketje was doorweekt. Aangezien er een iPod van Apple in zat nogal cruciaal.
Bij checken van ordernummer op internet stond er dat het pakketje inderdaad 14 februari afgeleverd was. Ik noem een iPod op een balkon gooien geen afleveren. Bij bellen naar klantenservice werd mij verteld dat het doorgegeven zou worden en besproken zou worden met de bezorger en dat ik er verder niks meer van hoor. Ik neem hier geen genoegen mee!
Desired solution:
Ik verwacht op z'n minst dat ik op de hoogte wordt gehouden van de gevolgen voor de bezorger van deze belachelijke actie. Afschepen met 'we geven het door' is niet genoeg als een duur apparaat zomaar ergens neergesmeten wordt in de regen. Daarnaast zou een officieel excuus van iemand anders dan een klantenservice medewerker zeker op zijn plek zijn.