Complaint: Trage uitbetaling

user-85654 on 15 February 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het aflopen van de spaarperiode ( 1 April 2011) op 20 Januari een brief van het Nationaal Spaarfonds ontvangen waarin om een aantal formulieren werd gevraagd.
De benodigde papieren aangetekend verzonden en gehoop dat er op korte termijn uitbetaald zou gaan worden, nou vergeet dat maar.
Inmiddels gebeld naar het Nationaal Spaarfonds die wisten te melden dat alles naar behoren was binnen gekomen en dat er spoedig betaald zou worden.
Maar u raadt het als helemaal niks ontvangen waardoor wij in financiele problemen zijn gekomen omdat wij het vrijgekomen bedrag bij een andere instelling hadden ondergebracht en voor 15 feb het bedrag hadden moeten storten.
Nu zitten we met een boeteclausule aan ons broek
HARTELIJK DANK Nationaal Spaarfonds !!!!
Aangezien wij niet de enigen zijn lijkt het er op dat het geld moedwillig door het Nationaal Spaarfonds achtergehouden wordt.

Een advies voor mensen met met deze instelling in zee willen gaan : NOOIT NEVER NOOIT DOEN !!!!

Desired solution:

A la minuut betalen , wij hebben ook altijd netjes op tijd onze premie betaald. !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Nationaal Spaarfonds posted

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben telefonisch contact gezocht met verzekerde. Uitgelegd hoe het in de praktijk werkt. Wij hebben afgesproken alsnog de gemiste rente voor periode 1-1-2-12 tot 16-2-2012 te vergoeden

All complaints of