Complaint: Verandering route lijn 72

user-85790 on 16 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige tijd geleden is de route van lijn 72 aangepast. Deze was reed eerder slechts tot aan Groenlo, nu na de aanpassing gaat deze verder naar Neede. Door deze wijziging is speling die de bus heeft in de aansluitingen met de trein veel kleiner geworden.
Vanaf Groenlo mis ik nu regelmatig de trein doordat de bus vertraging heeft opgelopen op de route vanaf Neede. Ook vanaf de trein mis ik regelmatig de bus, vroeger was er ruimte in de route om even te wachten op de trein. Helaas is de route nu zo strak gepland dat de bus niet wacht.

Desired solution:

Graag zou ik een aanpassing in de route zien zodat deze beter aansluit.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of