Complaint: KPN en communicatie>>> een lachertje!!!

user-86078 on 17 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

13 dec. 2011 in KPN winkel geweest, wilden van Ziggo naar hun. Alles geregeld, maar later toch bedacht. 17 dec. 2011 aangetekende brief naar KPN met uitleg, dat we het wilden beeindigen. Geen reaktie van hun kant. Na de kerstdagen telefonisch kontakt met KPN; volgens dame was brief te laat binnen en moesten we het kontrakt gewoon aan gaan! Alles uitgezocht via Tracktrace en de brief blijkt 20 december (dus binnen hun gestelde 7 werkdagen!) 2011 bij hun zijn geleverd en er was voor getekend!! Weer gebeld met klantenservice. Tsja, daar kon ze niks mee, ik moest maar op een reaktie wachten.Heb 30 dec. 2011 weer een aangetekende brief verstuurd, inclusief copies van bewijs postkantoor en Tracktrace. Is weer in ontvangst genomen en voor getekend in januari 2012. Installatie pakket hadden wij inmiddels retour laten gaan toen het bezorgd werd, de monteur hoefde niet te komen en dat hebben wij telefonisch en via mail kenbaar gemaakt. 15 februari 2012 krijgen we een mail van de KPN; men gaat incasseren voor de gebruikte diensten!!??!! Dit is dus 16 februari van onze rekening gehaald en natuurlijk direkt door ons terug geboekt ( 165 euro!) Hebben 15 februari weer met de KPN gebeld; we moesten het maar betalen, dan werd het met de verrekening wel terug geboekt door hun.. Inmiddels hebben we kontakt gehad met onze rechtsbijstand, we wachten af….

Desired solution:

Alle gegevens van ons schrappen uit hun bestand; via POST (als men weet wat dat is) een excuses en 20 euro vergoeding voor gemaakte kosten en dan ben ik nog redelijk!!!

All complaints of