Complaint: Afgesloten ivm hoogverbruik

user-86271 on 18 February 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heden (zaterdag) heb ik een sms-bericht ontvangen waarin wordt gemeld dat ik binnen enkele minuten zou worden afgesloten ivm hoogverbruik en dat ik contact kan opnemen met Simyo. Inderdaad na enkele minuten was ik afgesloten. Na deze sms heb ik maar even ingelogd op mijn simyo. Nu blijkt dat ik aan 572 minuten aan belminuten over had maar dat ik aan 452 euro kosten heb gemaakt aan internet. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Nu heb ik getracht contact op te nemen met Simyo, ja hoor gesloten en moet ik wachten tot maandag. Waarom wordt niet alleen mijn internet afgesloten maar ook mijn uitgaande gesprekken? Waarom wordt er gewacht totdat ik aan 452 euro kosten heb gemaakt. Ik vind het allemaal een beetje vreemd.

Desired solution:

Inzicht in de volgens Simyo gemaakte internet. Hoe betrouwbaar is dit allemaal? Per direct wens ik aangesloten te worden.

All complaints of