Complaint: Het niet uitbetalen van een tegoed

user-86286 on 18 February 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben bij EnergieDirect weggegaan om hun slechte administratie. Op mijn eindnota van 5 januari 2012 staat een tegoed dat aan mij moet worden uitbetaald. Ondanks diverse verzoeken van mijn kant en het door hun toegeven dat het moet worden uitbetaald, is dit nog steeds niet gebeurd.

Desired solution:

Het is al te laat om tevreden te zijn met een oplossing. Ik ben door het niet op tijd uitbetalen in de problemen gekomen. Het geld moet direct op mijn rekening worden gestort zonder dat ik nog meer klachten moet indienen. En een excuus zou op zijn plaats zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Message from EnergieDirect

12 years ago - Geachte mevrouw Huiskes, Na inzien van onze administratie is inderdaad gebleken dat het tegoed nog niet was uitgekeerd i.v.m. een openstaand bedrag en verwarring rondom het betalen vanuit 1 rekeningnummer voor twee verschillende klantnummer (die van u en uw zoon). Desondanks heb ik voor u een spoed uitbetaling aangevraagd van het gehele tegoed, u ontvangt het tegoed binnen 10 dagen. Daarnaast wil ik u ook mijn oprechte excuses aanbieden voor de ontbrekende communicatie betreft de uitbetaling van het tegoed. Met vriendelijke groet, Jeffrey van Energiedirect.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ditzelfde antwoord kreeg ik ca. 2,5 week geleden ook (via telefoon). Een spoedbetaling ontvang je binnen 24 uur. NIET binnen 10 dagen. Dus ik wacht nog maar even af voor ik deze klacht afsluit.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vandaag is het 23 februari. MIJN zoon (dus niet ik) kreeg een mail dat IK eind VOLGENDE week wordt uitbetaald. DUS DAAR GAAN WE WEER. ED is ZEER onbetrouwbaar. Ik moet nu noodgedwongen mijn tegoed verrekenen met de eindnota van mijn zoon, want dat geld willen ze de 25e binnen hebben, hetgeen ik niet kan verzorgen omdat ze MIJ niet hebben uitbetaald !! Dus om te voorkomen dat mijn zoon ook problemen krijg ben ik nu gedwongen 2 verschillende accounts met elkaar te verrekenen. Heeft ED toch haar/zijn zin gekregen ! ....zakken zijn het !!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Huiskes,

Na inzien van onze administratie is inderdaad gebleken dat het tegoed nog niet was uitgekeerd i.v.m. een openstaand bedrag en verwarring rondom het betalen vanuit 1 rekeningnummer voor twee verschillende klantnummer (die van u en uw zoon).

Desondanks heb ik voor u een spoed uitbetaling aangevraagd van het gehele tegoed, u ontvangt het tegoed binnen 10 dagen. Daarnaast wil ik u ook mijn oprechte excuses aanbieden voor de ontbrekende communicatie betreft de uitbetaling van het tegoed.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Energiedirect.

All complaints of