Complaint: Opeens een rekening van 181 euro, door een stomme fout van Simyo

user-86708 on 21 February 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Altijd een abbonoment gehad van Tringg, totdat Tringg werd overgenomen door Simyo. De voorwaarden zouden NIET gewijzigd worden. Echter krijg ik nu opeens een rekening van 181 euro binnen. Bij Tringg kreeg je een sms als je je bundel had verbruikt, echter heb ik dit bij Simyo niet gekregen! Bij Simyo blokeren ze je gewoon na 24 uur en kun je niet meer gebeld worden, ik kan niet meer internetbankieren, niet meer smsen, NIETS! Belachelijk dit, SLUIT NOOIT JE ABBONOMENT AF BIJ SIMYO. Verder is de klantenservice ZEER SLECHT bereikbaar, je wacht 20 min. voordat er wordt opgenomen, begin er niet aan! Slechte service, onterechte rekeningen en slecht bereik.

Desired solution:

Kwijtschelding 181 euro.

All complaints of