Complaint: niet bevestigen betalingsregeling

user-86731 on 21 February 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 30 januari jl. heb ik contact met jullie opgenomen daar ik nog niets vernomen had van de met Energiedirect overeengekomen betalingsregeling die door jullie zou worden uitgevoerd. Van jullie heb ik tot op hende niets ontvangen, nav mijn bellen is een acceptemail gestuurd en heb ik de eerste termijn overgemaakt. Daarna zou ik een brief met de bevestiging en acceptgiro’s krijgen maar helaas tot op heden niets.Neem aan dat ik niet opnieuw hier achteraan hoef te gaan. Ook zal energiedirect over de vertraging buitnme mijn schuld om informeren.

Desired solution:

Voor het einde van deze maand een brief van jullie met de batalingsregeling en bevestiging van ontvangen termijn en resterende termijnen waarop betaald moet wordn inclusief acceptgiro;s

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ik heb zojuist u telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder resultaat. Onze incassopartner heeft de brief vorige maand verstuurd. Uit onze administratie blijkt dat de brief 20 februari is verzonden naar u. Hopelijk is nu alles duidelijk. Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-2747747.

John van energiedirect.nl

All complaints of