Complaint: aflopend contract

user-87200 on 23 February 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

contact gehad met de klantenservice.
Mijn contract loopt medio aug. af, over 6 maanden.
ik dacht alvast opzeggen, anders zit ik er weer aan vast.
Tot mijn stomme verbazing vertelde de dame van de klantenservice mij dat ze de opzegging nog niet in ontvangst kon nemen.
Dat kon pas rond juni want kon kon ze het pas invoeren???
Op mijn antwoord dat ik het dan wel schriftelijk zou doen vertelde ze me dat dit ook niet mogelijk was????
Ik ga ervan uit dat deze dame een instructie volgt.
Op uitermate linkse wijze wordt zo dus geprobeerd om de consument als klant binnen te houden.

Desired solution:

Schriftelijke bevestiging van de opzegging per einddatum van mijn aflopende contract. en een interne aanpassing van deze uitermate slinkse en klantonvriendelijk handelswijze

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of