My complaint:
Geachte heer mevrouw,
Bij deze wil ik graag mijn klacht bij U onder de aandacht brengen betreffende de reis naar Israel geboekt door de heer
1) Tussen Amsterdam en Ovda was een tussenstop dit was niet vermeld. Dit neemt enkele uren in beslag.
2) Het hotel Siesta 3 sterren is niet betreffende prijs kwaliteit verhouding voor een reis van deze prijs.
Het is een oud hotel in slechte conditie.
De douche’s zaten onder de schimmel
Het linnen goed versleten
Scheuren in de muren
Schroeven genoeg om de kast en bureau bij elkaar te houden
3) Op 1 nacht na elke dag en nacht geluids overlast van een groep van 150 uitgelaten school kinderen die schreeuwden op deuren klopte.
Dit meerdere malen gemeld aan de receptie. Ook daarna nog gewoon overlast.
In het weekend feest voor de locale bevolking. Druk,luidruchtig, optredens in de lobby veel harde muziek, en nergens plaats om rustig van je vakantie te genieten. Genoodzaakt om rust elders te zoeken want ook op de kamers was het hoorbaar.
Gehele week geen entertainment voor de toerist.
4) Reisleiding alleen gericht op verkoop.
Klachten ook aan haar doorgegeven maar bleef daar aardig koud onder.
Al met al een zeer ontevreden vakantie achter de rug die ons aardig wat heeft gekost en totaal niet heeft geleverd wat men van een vakantie kan verwachten.
In afwachting van uw spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
MJ Leenders
Desired solution:
Een gepaste compensatie