Complaint: iphone 4s reparatie

user-87244 on 25 February 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 28-12-2011 heb ik een iphone 4s met abbonement afgesloten, op dat moment heb ik geen verzekering afgesloten (heb nog nooit een telefoon laten vallen dus dacht niet dat het noodzakelijk was). op 12-02-2012 lag mijn telefoon op tafel en hij stond op trilstand, het leek net alsof er ineens een springveer in zat en hij viel van de tafel. glas kapot aan de voorkant! op 13-01-2012 heb ik de iphone naar de belcompany gebracht, toen kwam die eerst naar 16 dagen ongerepareerd terug met de prijsopgave die ik moest tekenen, gelijk diezelfde dag gedaan er werd gezegd we sturen hem terug en binnen 10 dagen hebben we hem weer gerepareerd hier, nou vergeet het maar! naar 10 dagen belde ik terug : nee hij is er nog niet, naar 14 dagen nog maar eens gebeld, nou mevrouw we gaan wel even op onderzoek uit, word ik later die dag terug gebeld dat de telefoon nog niet gerepareerd is en dat ik een nieuwe prijsopgave moet tekenen voordat die gemaakt word, ik die dag gelijk weer die prijsopgave gaan tekenen, en toen ging dus ook gelijk de nieuwe reparatietijd van 10 dagen in, die zijn nu dus alweer verstreken en hij is nog altijd niet gerepareerd of terug!! ik heb zeer het gevoel dat er heel wat anders aan de hand is en dat ze me aan het lijntje houden. bijv iphone kwijt? uiteraard blijft het bedrag van de rekening hetzelfde maar liefst 545,- . ook mijn abbonement kosten tikken gewoon door, maar niet iedereen heb de luxe om een smartphone als tijdelijke telefoon te gebruiken, dus nu betaal ik al 2 maanden voor iets wat ik niet KAN gebruiken!

Desired solution:

Ik zou graag willen zien, dat er met spoed achterhaald word waar mijn iphone is, en dat ie ook met spoed gemaakt word. en het liefst een tegemoetkoming van belcompany in de kosten! Dit is de eerste keer dat ik een abbonement afsluit bij belcompany en zoals het er nu voor staat ook de laatste keer!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Zojuist hebben wij u benaderd per e-mail. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels zijn wij een oplossing overeen gekomen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of