Complaint: Uit de bus gestuurd

user-87414 on 24 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/vrouw,

Ik heb een serieuze klacht over het gedrag van een buschauffeur van Arriva. In de avond van 23 februari om half 9 in lijnbus 23 van Lochem naar Borculo is mijn zusje door de buschauffeur uit de bus gestuurd. Mijn zusje was compleet onbekend met het openbaar vervoer en reisde voor de eerste keer alleen. Toen zij dacht dat ze op haar eindhalte was, drukte ze op de stopknop in de bus. Dit bleek niet haar eindhalte te zijn, logisch dat zij het verkeerd heeft gezien omdat het buiten erg donker was. De bus stopte en mijn zusje verontschuldigde zich en zij dat zij hier nog niet uit hoefde te stappen. Daarop werd de buschauffeur boos en riep naar mijn zusje dat hij niet verder zou rijden als zij niet onmiddelijk uit zou stappen. Hij was gestopt, dus er móést iemand uit ! Mijn 15-jarige zusje wordt in the middle of nowhere, in het donker , door de buschauffeur op straat gezet in de kou. Hoe kan zoiets nou gebeuren ?? Hoe haalt deze buschauffeur het in zijn hoofd ? Hoe kon hij nou zomaar een onschuldig meisje buiten zetten omdat zij een foutje maakte ?

Desired solution:

Omdat een onmiddelijk ontslag - hoe terecht dat ook zou zijn - waarschijnlijk niet zal gebeuren, verwachten wij wel een excuus van deze buschauffeur. Het zou ook een troost zijn als deze buschauffeur een tijdelijke schorsing zou krijgen of een andere soort straf ondergaat.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of