Complaint: onterecht beltegoed afgeschreven

user-87421 on 24 February 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een simyo simkaart gekocht. gelijkertijd heb ik al verzocht er voor te zorgen dat ik niet met mijn mobiel op internet zou kunnen, alleen wifi verbindigen wilde ik gebruiken. dit bericht is mogelijk niet aangekomen wat op zich al vreemd is. echter binnen 2 dagen was ik al mijn beltegoed van 10 euro kwijt, zelfs sta ik nu al negatief. en dat terwijl ik mijn telefoon nog niet eens gebruikt heb. ik dus dus toen ik een sms kreeg dat mijn beltegoed laag was meteen gemeld dat ik nooit gebeld had. ik zag op mijn inlogpagina dat ik alles kwijt was aan zgn. internet, wat dus niet klopt.

Desired solution:

ik ben tevreden als simyo mijn beltegoed terug zet naar het beginsaldo. ik ben erg boos over het feit dat klanten, ik niet alleen dus, zomaar beltegoed zien verdampen naar iets wat ze helemaal niet gebruiken.

All complaints of