Complaint: Zwaar achterstallig onderhoud huisjes

user-87625 on 26 February 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb met de kerst 2011 een 6-persoons huisje gehuurd in Port Zelande voor een bedrag van boven de 1200 euro. Het park was goed verzorgt maar het huisje waarin wij zaten was onderhevig aan zwaar achterstallig onderhoud. Dit verwacht je niet van Centerparcs. Naar nu blijkt was Centerparcs hiervan op de hoogte want rond jan/feb 2012 was dit park (gedeeltelijk)gesloten voor groot onderhoud. Wat mij erg tegenstaat is dat bij het boeken van dit huisje niet wordt gesproken over dit achterstallig onderhoud en je gewoon de volle 100% moet betalen.Dit is voor mij onacceptabel. Heb hierover een klacht lopen bij “Centerparcs Guest Relations” maar mijn laatste mail wordt niet meer beantwoord.

Desired solution:

Geen huisjes meer verhuren met zo'n zwaar achterstallig onderhoud en een passende oplossing voor mijn klacht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte, We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet naar wens is verlopen door de schoonmaak en de staat van uw cottage. We bieden u onze excuses aan. Helaas heeft u uw klachten niet op het park gemeld en heeft men geen actie kunnen ondernemen. Onze collega’s staan graag voor u klaar om eventuele ongemakken te verhelpen. Volgens onze algemene voorwaarden dient u klachten meteen te melden op het park aan de receptie. Onze afdeling Guest Relations heeft u alsnog uit gastvriendelijk oogpunt een cadeaubon aangeboden die u kan gebruiken bij het boeken van een volgend verblijf. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

All complaints of