Complaint: Afhandeling/afwikkeling betaling achterstand en restschuld

user-87995 on 28 February 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Sns weigert tot nu toe om in gesprek te treden over een oplossing van de ontstane betalingsachterstand en afwikkeling omtrent de restschuld van de hypotheek. Zij proberen met dreigementen alles bij mij te halen en de verantwoordelijkheid af te schuiven door loonbeslag te gaan leggen. Ben al in gesprek met ze vanaf januari 2010, maar ik kom niet verder met ze!

Desired solution:

In een persoonlijk gesprek kijken naar eventuele (reële) oplossingen voor de ontstane situatie en de klant niet in de kou laten staan!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Ottojr, Een erg vervelende en complexe situatie. We hebben contact opgenomen met onze afdeling Achterstandenbeheer. Zij nemen volgende week contact op. Wij hopen dat er een passende oplossing gevonden wordt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

All complaints of