Complaint: pakketreis turkije

user-88168 on 29 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Had thuis een reis gevonden op de arke site ben hiermee naar reisburo gegaan,wilde graag de heenreis de prime klasse boeken ,maar bij reisburo aangekomen was de reis(primeklasse) duurder geworden .Toen toch maar geboekt (alleen dus niet de prime klasse)en thuis aaangekomen weer op de site gekeken en toen kon ik wel weer de primeklasse boeken voor de goedkopere prijs.Reisburo gebeld maar zeiden dat het elke minuut de prijs kan veranderen,dus niets aan te doen.Ik vind dit niet prettig boeken

Desired solution:

Ik vind als je al zo lang bij het zelfde reisburo boekt en meerdere keren per jaar dat ze dan de service moeten geven, van de prijs die ik thuis gezien had.Dus gewoon de primeklasse hadden moeten geven voor de prijs die ik wilden betalen, of op het moment toen ik belde het moeten veranderen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 5 maart een schriftelijke reactie gestuurd aan de klant, via het reisbureau. Arke, afdeling Klantenservice.

All complaints of