Complaint: bereikbaarheid/kosten helpdesk

user-88482 on 01 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

maandag 27 april bleek ik bij thuiskomst van mijn werk geen internet en vaste telefoonverbinding te hebben.Eerst thuis alles nagelopen. Bleek allemaal in orde. dan maar dehelpdesk bellen van KPN. Nummer opgezocht, gebeld bleek niet meer in gebruik, werd verwezen naar nieuw nummer[09000204] en er werd bij vermeld dat dit nummer 0,10 pm kost. Gebeld, bleek het 0,45 pm te kosten. Om 17:45 begonnen met bellen. Om 21:45 nog geen contact. Eenmaal zelfs de maximale belkosten van 22,50 bereikt. Soms kreeg ik een muziekje en een strem die zei dat ik de volgende aan de beurt was en vervolgens kreeg ik weer de gewone wachttoon. Om gek van te worden.
Volgende ochtend om 08:00 weer geprobeerd. Na een half uur maar opgegeven. tegenover mij zijn ze aan het bouwen. Iemand van de bouw aangesproken, bleek dat men een kabel van de KPN had beschadigd en dezelfde dag zou het hersteld worden. Ik blij, want dan hoefde ik in ieder geval niet opnieuw die helpdesk te bellen. heb de KPN een boze mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.Ik had en heb het gevoel dat ik op een legale manier bestolen bent. Ik schat dat ik ongeveer 40 euro heb verbeld, terwijl daar niets voor geleverd is. Voor 0,45 pm kun je denk ik toch wel voldoende medewerkers voor een helpdesk inhuren. Als het druk is, kun je ook een bandje draaien met de mededeling om het later te proberen.
Kortom: klantonvriendelijkheid ten top!

Desired solution:

Vergoeding van mijn kosten.
Alleen de kosten van een daadwerkelijk gesprek in rekening brengen.
Zorgen voor een betere bereikbaarheid van de helpdesk.
Reageren op een klacht van een klant.

All complaints of