Complaint: pakket retour sorteercentrum

user-88609 on 02 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakket is retour gegaan naar het sorteercentrum, omdat ik ‘verhuisd zou zijn’. Het adres op het pakket klopte echter, en ik woon hier al bijna twintig jaar. Kennelijk kon de bezorger het huis niet vinden. Dit is nog tot daar aan toe, maar de wijze waarop je vervolgens door de telefoniste te woord wordt gestaan is ronduit onbeschoft. Het einde ermee dat ze de verbinding verbrak omdat er met mij niet te praten zou zijn. Terwijl ik alleen maar vroeg hoe het kan dat iemand van Selektvracht bedenkt dat je verhuisd bent. En bied bijvoorbeeld je excuses aan dat het mis is gegaan met het pakketje.

Desired solution:

Een telefonisch excuus van de dame in kwestie zou het vervelende gevoel dat ik aan dit gesprek overhield wel kunnen verminderen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is reeds via de afzender van het pakket afgehandeld. Voor verdere informatie kan de auteur van deze klacht contact opnemen met de afzender van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of