Complaint: pinnen/internetbankieren

user-88621 on 02 March 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vanmorgen naar de bank geweest om te pinnen..
kreeg de melding “neem contact op met uw bank”..
Kon geen geld opnemen.. Erg vervelend, want wij gaan morgen op vakantie naar Frankrijk!!!
Er staat meer dan genoeg geld op de rekening, dus uit wanhoop maar geprobeerd om geld over te schrijven, naar het rekeningnummer van mijn man ( ook sns)
Kreeg ik bij afschrijven de melding, dat hij bezig is om het te verwerken..
maar het komt niet binnen op de rekening van mijn man.
Normaal is dit met spoed opdracht van de 1 naar de ander in een paar seconden klaar.

Heb gebeld naar de sns.. dar vonden ze het erg vreemd, dan zou er een blokkering moeten zijn. Dit kan echter niet mogelijk zijn, deze rekening gebruiken we alleen voor het storten van ons geld wat wij gebruiken, voor huishoudgeld en vakanties.
Dus ook dit zou niet mogelijk moeten zijn dan, volgens de sns..
ook bij andere banken kan ik geen geld opnemen…

Had er dus een mooi bedrag op weggezet..
Via mijn sns kan ik zien dat er wel dat het bedrag er op staat, maar ik kan het niet overboeken, en niet opnemen..
Fijn, 19 uur voordat we op vakantie gaan..

Desired solution:

dat ik zsm bij mijn geld kan komen!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact met klant opgenomen. Er was sprake van een kortdurende storing. De overboeking is inmiddels gelukt.

All complaints of